خدمات نمایشگاهی

همراهی با تیم های خبره و متخصص در مذاکرات تجاری

خدمات نمایشگاهی


حضور در کنار برترین‌های هر حوزه می‌تواند فرصتی ناب برای رشد و توسعه کسب‌وکار ایجاد کند. این فرصت زمانی که به صورت حضور در نمایشگاه‌ها باشد می تواند این فرصت را به خوبی برای صاحبان کسب‌وکار ایجاد نماید. ما در هیراد با شناسایی بهترین فرصت حضور در کنار برزرگان در نمایشگاه‌های معتبر که متناسب با نیاز کسب‌وکارهاست و ایجاد تعاملات سازنده با برگزارکنندگان، سعی در ایجاد یک فضای مناسب برای بازاریابی و فروش خارجی محصولات ایرانی داریم. در کنار این فرصت، کسب‌وکارها از فرصت‌های زیر هم بهره‌مند می‌شوند:

بهتر دیده شدن شرکت‌ها در پاویون‌ها با توجه به حضور دسته‌ای از شرکت‌ها
کاهش هزینه های سربار با توجه به حضور دسته جمعی و استفاده از فضاهای مشترک
بازاریابی و معرفی موثرتر در نتیجه معرفی مجموعه‌ای از شرکت‌ها در نمایشگاه
بهبود برند ملی ایران با معرفی توانمندی‌های کشور به صورت یک‌جا به بازدیدکنندگان
افزایش خرد جمعی و بالاتر رفتن توانمندی شرکت‌ها از طریق یادگیری جمعی و به اشتراک‌گذاری تجربیات با حضور در پاویون


اقدامات قبل از نمایشگاه
ارزیابی و سنجش اعلام آمادگی شرکت‌ها جهت حضور در نمایشگاه بر مبنای مدل ERA
انتخاب شرکت‌ها بر مبنای توانمندی و پیشنهاد اجرای گام‌های توانمندسازی با هدف ایجاد آمادگی حضور در نمایشگاه
برنامه‌ریزی و معرفی محصولات و توانمندی‌ها و دعوت از متخصصین و علاقه‌مندان و افراد کلیدی به بازدید از نمایشگاه
هماهنگی نشست‌ها و جلسه‌های مذاکره تجاری قبل از نمایشگاه
آموزش شرکت‌ها جهت حضور موثرتر در نمایشگاه
هماهنگی جهت دعوت از افراد و شخصیت‌ها در زمان برگزاری نمایشگاه
غرفه‌سازی و غرفه‌آرایی متناسب با نیازهای کسب‌وکار و در راستای تاثیرگذاری بهتر و موثرتر بر مخاطب
ایجاد ابزارهای تبلیغاتی جهت ترویج و معرفی شرکت‌های حاضر در پاویون با بهترین استاندارد و بر مبنای برنامه‌ریزی مدون

اقدامات زمان برگزاری
حضور در برخی از جلسه‌های عمومی به همراهی شرکت‌های منتخب
اجرای مباحث اجرایی غرفه و لجستیک
راهنمایی شرکت‌ها در راستای استفاده درست و موثر از فضای نمایشگاهی

اقدامات بعد از نمایشگاه
برگزاری نشست های انتقال تجربه و پیگیری مذاکرات
دریافت دستاوردها و ارایه مشاوره در خصوص امکان ایجاد فضاهای کاری

ویزیت نمایشگاهی به نمایندگی

در این روش با توجه به هزینه های یا شرایط؛ کارگزار هاب صادرات به نمایندگی شما در نمایشگاه یا کنفرانس مورد نظر حضور می یابد. ضمن حضور مذاکره و اطلاعات و نیز کاتالوگ یا نمونه تجاری شما به شرکت های ارایه می شود.

این راهکار با توجه به نیاز شما و شرکت های مورد نظر اجرا می گردد. در صورت نیاز در جلسات B2B و نیز جلسه آنلاین همزمان برگزار می شود.

چگونه در نمایشگاه های بین المللی خارجی شرکت کنیم؟

شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور، یکی از ساده ترین روشها برای بازاریابی بین المللی و آشنایی با جدیدترین تکنولوژی و محصولات در حوزه مورد نظر است. هر ساله نمایشگاه های بزرگ با موضوعات متفاوتی در سرتاسر دنیا برگزار می شود که علاقمندان را از اقصی نقاط دنیا به بازدید از این نمایشگاه ها ترغیب می کند.
نمایشگاه‌‌ های تجاری بین ‌المللی با توجه به نوع صنعت و میزان فعالیت در کشورهای مختلف جهان برگزار می شوند. برخی از این نمایشگاه‌ ها به صورت سالیانه و در زمان و مکان مشخص و برخی دیگر تنها یک بار و با اهداف خاص برگزار می شوند. هدف اصلی شرکت در این نمایشگاه ها، آشنایی با آخرین پیشرفت های صنعت مورد نظر، افراد و پروژه‌ های متخصص و متفاوت، یافتن فرصت ‌های و همینطور حفظ و توسعه بازار است.
یکی از مهم ترین روشها برای بازاریابی بین المللی، شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور است. این روش در عین سادگی دارای نکاتی است که اگر به درستی اجرا نشود نه تنها نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد بلکه می تواند نتایج معکوس به همراه داشته باشد. شرکت در نمایشگاههای خارجی نیز مانند مشارکت در نمایشگاه داخلی به طور کلی شامل ۳ مرحله است که شامل:

  1. عملیات پیش از نمایشگاه
  2. هنگام برگزاری نمایشگاه
  3. عملیات پس از پایان نمایشگاه می باشد.