هیات های تجاری
هیات های تجاری
نیاز سازمان های تجاری اعم از شرکتها، به ایجاد تعامل بینالمللی و ایجاد روابط موفق تجاری و نیز برگزاری و مدیریت اجرای هیات های تجاری یک نیاز مهم و اساسی در راستای رشد و بالندگی کسب و کار است. هیات های تجاری پذیرشی همزمان با برگزاری نمایشگاه های داخلی هدف و با حضور جمعی از خریداران محصولات ایرانی اجرا میشود.
این هیات ها با شناسایی و طی مذاکرات صورت گرفته توسط تیم هاب صادرات علاقهمند به خرید محصولات ایرانی یا ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان ملی میشوند. حضور این افراد در نمایشگاههای داخلی موجب آشنایی بیشتر با محصولات تولید ایران شده و ضمن برنامهریزی بازدید هیاتها از خط تولید محصولات و محل تولید در شرکتها، از توان فنی و تحقیق و توسعه شرکت های ایرانی آگاهی پیدا میکنند.
هیاتهای اعزامی هم با هدف کسب دانش و تجربه از بهترینها یا بازدید از نمایشگاههای مطرح صورت گرفته که در برخی اوقات میتواند حتی منجر به همکاریهای مشترک با شرکتهای تولیدی یا بازرگانی خارجی با هدف توسعه فناوری شود در این رویدادها حضور پیدا میکنند.
اعزام افراد پس از شناسایی و ارزیابی از هیات اعزامی بر مبنای چهارچوبهای از پیش تعیین شده صورت گرفته و در صورت تایید حضور شرکتها در هیات اعزامی دستگاه های مرتبط مورد حمایت قرار میگیرد.
دستاورد عمومی این هیات ها اعم از پذیرش و اعزام، ایجاد تعاملات موثر و مفید همچنین و یافتن شرکای تجاری است که در طول زمان و حتی در آینده منجر به ایجاد یک همکاری مشترک اعم از صادرات و یا انتقال تکنولوژی شده است.